mereka sudah bergraduasi

21 oktober 2008. tarikh diriku sepatutnya turut bergraduasi,hehehehr..
pagi-pagi kul 7 lagi saya dah siap mandi menunggu dengan sabarnya di studio, tunggu 'kepulangan' rakan-rakan ke fakulti yang penuh memori ni, tak sabar nak jumpe nor, nk jumpe ain, nak jumpe k'zamme, intan, nini, angah, yan, wak, padi, pohtin, kirstin, halim dan lain-lain.
start pukul 10.30, padi datang, pastu kirstin datang, pastu nor ngan ain, pastu jumpe k'zamme. last-last tinggalkan model, terus gi layan bgambar ngan budak-budak ni depan foyer fakulti yang sangat cantik rumputnye, cuaca pon mendung. tapi baru perasan dalam kamera saya takde pon gambar SAYA + rakan-rakan, ade gambar rakan-rakan je. so sesiape yg ade gambar yang lengkap (ade muke ku maka lengkaplah gambar itu), tolong pass-pass ye! ini wajah-wajah graduan design & architecture UPM.

ini ain. die bergambar macam ahli pengakap


ini nor. die dapat jambangan bunga besaaarrr dari asan. peewitt!


ini k'zamme. kebahagiaan die berganda bulan ni. bertunang & bergraduasi


ini mereka di depan fakulti. bukan semua dalam gambar ni. mana-mana yang berdekatan je ditarik masuk.

ini acara cliche ok!

nasib angah sorang je yang sedar kamera tengah fokus kat diorang heheher

dari kiri : wak, ain, angah, k'zamme, halim & nor
tapi apsal ngan wak tu wei?

ini halim masa tengah ajar padi ikat necktie. apee daa padi!
ni sape nak jawab ni?

okeh, last one, video amanat dari mereka untuk saya & inot

video

**mana pohtin?

4 comments:

si bunget'z nikky said...

mcLa...noor tuh mak sepupu kak nik tau...eheee~~~ oleh itu die adelah makcik saye...alalalal

ila ni said...

yosh~ mokcik hok kecik pelik

inotLOVEhunter said...

jd ila bersaudara juge dgn si budget'z nikky???
oh..
keciknya dunia...

ila ni said...

hidup ila pnoh ngan sdare mara

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...