hari tu, hari stress buat izzati latiff. dia adalah rakan sekelas 5 Aisyah sewaktu di SCIPP dulu. kami rakan study group. betul, ini study group yang real punya, takde joyah-joyah, takde gosip-gosip. hanya kimia, sejarah, fizik & lain-lain.

lepas SPM hari tu, saya tak pernah jumpa dia, tanya khabar dalam YM & friendster je. tapi hari tu, Ym punya Ym, die cakap die nak datang UPM, nk jumpa saya. nak try tengok saya punya life sekarang macam mana. nak bersembang panjang. sebab dia baru lepas jawab paper yang susah g*la dan rasa nak lepaskan stress. hehehe saya tau maksud dia.....

dia tidur di studio, di tempat tidur saya. kesian dia, sepatut saya bagi tempat yang lagi elok untuk seorang tetamu. bila dia bangun, saya la pulak ganti tempat tu, bukan apa, takut tempat special tu kesunyian takde orang nak tidur situ. sebelum tidur, saya cakap kat dia :

"zaty kalau nak guna tenet ni guna je ah, nak main-main dengan sketchUp ni pon boleh" sambil tunjuk step-step basic dalam SketchUp; software paling senang untuk dirikan 3D model. dan saya tidur.


ini zaty. dia tengah tidur


bangun tidur, inilah hasil keje zaty, meh saya paparkan. elemen pokok tu saya tambah dalam photoshop sikit-sikit sebab nak banyak-banyak saya tak reti. inilah die:


di sini saya ucapkan jutaan terima kasih kepada zaty kerana sudi meluangkan masa mengimbau kenangan SPM bersama di UPm hari tu, trimass!

3 comments:

Itu Aku said...

Oh,ku berase sungguh malu apabila ilani mengepost hasil kretivitiku yang tak seberape itu.
apakah niatmu ilani..???huhuh
Oh,itu bukan aku..sememangnya kasut dan beg itu adalah milikku,tetapi aku tidak mempunyai baju itu...
apakah niatmu ilani..???huhuh
Walaubagaimanapun,sedikit sebanyak,ku turut berase bangge krn tdpt jua namaku di sini.terima kasih,sahabat=) ku akn merinduimu

zaty said...

wa..part toilet xde ke?exclusive tuuu..haha

ila ni said...

uih tiada niat lain, sekadar mencoretkan perjumpaan & bukti perjumpaan kita itu hari hahaha toilet lupe nak amek view!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...