Mohd. Hassan Sukiman


Ini Hasan.(yang buat tangan pis tu)
Dia akan melanjutkan pelajaran ke Universiti Tasmania, Australia. Rindu Roger Fay kot?
Malam ni dia akan berangkat ke sana.
Sumpah kami akan sentiasa ingat kat kao hasan!
Kalau bukan 'kami' pon, at least nor..

Hasan,
Duk sana belajar elok-elok ye,
Banyakkan exercise juga demi mencapai 'impian' sejak 1st year kao tu hahaha
Pastu jangan lupa untuk selalu online, mana lah tau kan, aku ni memang selalu cari kao kalau ada masalah design mahu pun masalah keyakinan diri kann huhuhuk huk huk sedih pulak aku hasan.. sape nak siapkan model aku??!

Duk sana jugak, pesan aku, janganlah cari orang lain, kesian nor yang setia di Puchong ini hahahah mari menyakat hasan sebelum waktu tamat!

Walau pasni kao akan jumpa pelbagai lagi kawan-kawan baru yang jauh lagi best dari kitorang, jangan sesekali buat-buat sombong @ lost contact ngan kitorang ye, kalau tak kami sumpah kao jadi kesing. Walau badan kecik, tapi busuk dan hina. HAHAHAHAHA haa huuuuuu huwaaaaa! sedih! Pasni dah kurang bilangan orang yang cakap mengarut yang meleret-leret kalau ada gathering yang biasanya aku yang kena stopkan. Eh ye ke?

Apa pun, good luck Hasan. If one day kao dah jadi arkitek yang berjaya dan kebetulan pulak jadi external assessor aku masa final Part 2 nanti (cewahh), kao jangan buat aksi kerek ye, markah tu kasik gempak-gempak sikt. Nak jugak aku dalam hidup ni merasa dapat A dalam design ha ha ha ha ha huu huuuuuuuuuuuuuu dah la, aku sedih!

3 comments:

wakarchie said...

hasan oh hasan!!!
biar le ila ngan asan tue. .

yang pergi tetap pergi. .
kte yang d sini nie terus kn la berdoa smge rohnye dicuri. .

ila ni said...

rohnya dicuri?
dicuri nor kah? hahahah wak kejam!
tak baek buat ayat gtu kat asan...sob,sob..
*masih dlm mood bersedih*

mHsnS said...

roh dicuri...jangan biarkan hidup anda diselubungi-------misteri!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...