masih bersabar tapi nak bagi hint yang saya :








tak geng lah dengan orang yang sensitif!







9 comments:

BURDHANI said...

nak menyampuk..
shaye pon ada gak berprob cmni time kat uni dulu
susah btol nk handle org sensitip xtentu hala ni..haishh
serik dh nk kwn ngn org gtu..

ila ni said...

betul Aja betul!
tp ni isu berbangkit yang dah bertahun-tahun, bayangkan sajalah betapa hipokritnya diriku selama ini hahahahaha masih kukuh + gigih meneruskan persahabatan ini ewah!

Fefey said...

hmhm..kadang-kadang benci untuk mengunkap perkataan SAHABAT

ifa said...

OK APO?org sensitif tu besar maksud dia.sensitif ,alert pada perasaan org lain,sensitif pd perasaan dio sndiri. mungkin jugok mung hok tok sensitif pd perasan dio kut??AKU RASO GITU.khakahakahka

ila ni said...

fefey:
betul2, sgt hipokrit lah pendek kata friendship masa kini.

k'fa:
sensitif ko prasaan org lain best la jgk, mslhnya byk nok sensitif ke perasaan sdri, letih la wehh nk berhati-hati menjaga perasaan dio sore. narak gurau2 pon dianggap serius, itu memang melampau, huh becci!! gurauan yg sama dibuat terhadap org lain, ok jah x dok hal pon tp kalu ngan dio, siaplah, terasa lah jwabnya.

ifa said...

alah suruhje dia skolah tadika smula

myatiqah said...

haha..benar..penat woo nk jaga hati org..mmg terasa hipokrit gile..
so skg aku amalkn ckp-lps-ikut-sedap-mulut-aku jela.ko nk trase ikot kau le..hohoho jahat aku neh

zHafHarIna said...

die xcukup mengenalimu lg...hehehe...

ila ni said...

tiqah:
terlepas doh sbutey duo haha tapi saye ko saim, sanggup bertahan lagi stakat ni

zhafarina:
tu ah, semoga dia cepat2 mengenali diriku..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...