SPM oh SPM..
kalau lah boleh kembali ke hari interview empat tahun dulu..

8 comments:

fzah.ruslan said...

oh, mengapekah...?

ila ni said...

tibe2 terfikir alangkah bestnye kalau amek dentistry di NZ..huu.
ini sekadar luahan rasa akibat ketensenan, maukan environment yg lebih segar.

adreYna said...

mc la,ak mnympaikn psanan ahmad idham.. "jgn pndng blakang"..

ni psan ak-> truskan hidupmu ke hdpan..mgkn de hikmah dsbalik kjadian..fikirknlah!!waa..mcm kaunselr plok deh..

M.Hsn.S said...

kalau ko jmpa mane2 bukti yg menyatakn KALAU mengubah sejarah tu BOLEH mnjanjikn ms skrg yg lbh baik,gtau aku...

ila ni said...

adreyna & hasan:
sejak hidup kucar kacir inilah hasilnya. tak tau apa yg dalaman ni nak sbnrnye.
baek, jangan pandang belakang.

perkenalkan, itulah hasan si motivator ilani!!
*tepuk tangan kuat-kuat*

M.Hsn.S said...

HI...HERE'S MY CARD...

ila ni said...

kad org yg dah berpunya tak laku weh

M.Hsn.S said...

ohhohhhhhhh...pe ntah kene mgena.ada bnyk kad,ek..ni bisnes kad jer.haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...