Tolong lagi sekali. Ceh macam ada yang menolong sebelum ni!

Tolong, saya mau kahwin sekarang. Calon suami temporary ini haruslah seorang arkitek @ assistant architect yang kreatif yang mampu mengubah design saya menjadi sebiji design yang sangat gempak dan yang sangat sayangkan saya sehingga sanggup menyiapkan projek akhir saya yang hanya tinggal 8 hari ke tarikh submission. Yang boleh menyiapkan 3D dalam masa sehari adalah sangat dicari-cari.Mana mau dapat dengan harga murah aa?

Dah terdesak sangat ni. Semangat yang ada belum cukup memandangkan tahap kecekapan sangat rendah. Doakan saya lulus kali ni. Fail sekali sangat tenang & selesa, tapi kalau fail kali kedua rasanya sangat sengsara kot?

Tolong ye, tolong doakan. Serius ni. Sambil-sambil tu saya akan cuba utk tidak tidur sehingga 30 Mac ini.Dengan itu, barangsiapa yang mahu membuat surprise party untuk saya 1st April tu diharap berfikir dua tiga kali atau party anda tidak akan diseri dengan kedatangan saya. Nahaslah korang kalau tersilap timing!!

Eh mana nak cari soami nih??


** internet sekadar penghilang meng
antuk. harap maklum.

11 comments:

ifa said...

aku rasa ...calon yg sesuai ialah abe si .memandangkan dia adalah arkitek atau seangkatan dengannya!

ila ni said...

hahah ngebong!
ni ado hok malu2 nati jupo esok2 ni, auuuuwww!

aAn said...

ade pape yg ak bole tolong?

ila ni said...

terharu dgn k'aAn..
huuu tq byk2, jasamu dikenang sampai ke akhir hayat!

Musalmah Endut said...

Makcik nak tolong...

zHafHarIna said...

haha..mcla mcla..

ila ni said...

musalmah endut:
wah,makcik sudah berani masuk ke dalam! makcik nk tolong carikan suami utk saya ke? bukan saya dah lama ke suruh carikan, apsal x jumpa2 lagi?!

zhafarina:
zha...zha..zzzzz.........................

zAituL aZrA said...

wah3..mau kawen yer..
meh nk tlg carikan calon..
hehe..
yg penting, kawen jgn lpe jemput..
:)

myatiqah said...

aku leh tlg crikan calon2 arkitek..umah aku pun ado sore..xcaye tgkla umah aku, penuh berseni ngn hasil karya si dia.
eh, tapi dio xcukop umor lagi, dan ahh, sygnye die adelah prmpn..

ila, ingat mek nik dop? nik nurul ain kot nme dberi..pengaws tuuu,samo nge ila tu..tggi2 tuu...
die syuudaa bekawenn...kite bile lg?

Leeya said...

hua3.tguling2 ak bce entry mu neh,mc la..

ila ni said...

jetul:
cari jetul cari. buleh doktor hot xpo doh wahaaaaha



myatiqah:
buleh lah perempuan pun perempuan lah.erk?!

sero spo ingt. putih2 ko?


leeya:
guling, guling jugok.
cari, cari jugok neh! hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...