Lucah

Korang tau..? K10 sekarang ada jual roti canai yang diberi nama Roti Jantan. Cuba teka macam mana roti jantan itu? Heee malu nak order!

10 comments:

alqil said...

die boh tongkat ali power root ke mekla...???
hahahaha....kopi jantan slalu ar dengar..

ila ni said...

salah! resipi die sgt simbolik...

BURDHANI said...

hmm..roti jantan?
cmne ye?..(wat2 innocent..hee~)

try la order mcla..pastu amik gambor n uplod kat blog..(",)

adreYna said...

wahh..dh maju rti cnai kt upm lening..
mc la mu bli r..ak nk tgk rupe die gane..
msti sdap tuh..hehehe

aNoNyMoUs said...

hmmmm... roti canai+telur 2 biji+hotdog? euw~ haha

ila ni said...

burdhani:
hahaha acting nerdy kah? xey beli, malu. :P

adreyna:
"mesti sedap tuh" HAHAHHAHAHHA dengar ayat ni pun geli woh! mcla x sey beli, x sey!!! i malu....

anonymous:
HAH! lagi gempak! jawapan yang tepat tapi terlebih tepat. ini jawapan mamak tersebut:











" roti canai itu satu, kite kepit dengan 2 telur" sambil menunjukkan gaya mengapit roti. sekian.

aku.kamu.dia.mereka said...

x paham....

ila ni said...

takpelah tak paham pun.

alqil said...

paham...sumpah tak makan...
takleh cite lebih2..

ila ni said...

HAHAHAHHAHA mai la qila, mai la sini lagi, kita try resipi mamak tu, susah payah dia cipta..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...