dari meja Subang

Petang semalam selamat tiba di Subang, rumah abang sulung la pulak. Letih jugak weh jadi adik bongsu, kena membahagikan kasih sayang sama rata ohkohkohkoh. Tapi berbaloi la penat, sebab kakak abang semua dah penat tolong bersabar dengan kita sejak kecik sampai besar, kannnn kak ifa kannnn

Berabad rasanya dah tak meninggalkan jejak kat rumah Beware ni. Anak-anak buah di sini ada 3 orang dan lagi 2 orang anak kepada kakak ipar Beware. Total budak kecik yang terpaksa dilayan = 5 orang. Paling besar darjah 1, lain-lain pikir sendiri betapa sengsaranya nak melayan di usia begitu.

Terharu weh malam tadi lepas penat main, tiba-tiba Alya mengeluarkan ayat;


" Ciksu datang, budak-budak suka"


Hah kan haku dah cakap haku memang disukai kanak-kanak! Hahaha. Bila tah cakap? Adorable kann..!
Ni mereka:

Tapi bila dah start annoying tu , mao nak gaduh kasi satu taman ni bergegar! Pesanannya, kalau jumpa budak yang annoying kata-katanya (bukan dipukul dipijak beserta kata-kata yang menyakitkan hati) bersabar je lah banyak-banyak. Tapi kalau dia pijak ke buat apa-apa ke, sila la pandang kiri kanan dan balas balik. Sekian tips menjaga budak kali ini.

3 comments:

Fefey said...

eh muka aishah and alya lebih kure...ff tak cam doh hok mana.
yang pasti, aida adalah feveret ku

BURDHANI said...

haha..tips yg agak pintar!

ila ni said...

fefey:
erk samo ko fie? laing benar klu tgk secara live ni. yaaa aida mengungguli carta!

burdhani:
pastikan anda mengamalkannya. :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...