it's now official!

Hahahahhahahahahhahahahhahahahhahahahahhahahahahahhahahahahhahaaha hari ni saya benar-benar memiliki sebuah basikal. Nasib baik tak ranap. Kukuh rupanya buatan basikal ni ye.

Dan dengan ini bermulalah rutin senaman saya yey! (konon).

Tadi dengan gigih saya telah mengayuh basikal ke rumah makcik. Muka sengih senyum je masa berlepas. Sekali hamek, nak naik lorong depan rumah pun lutut dah bergegar! Pastu dah boleh bayangkan sendiri kot macam mana saya menghabiskan masa selama 50minit mengayuh basikal tersebut? Manual beb manual, takde gear takde speed. Menyesal! Eh tak. Tak menyesal. Esok dah janji nak keluar pukul 7 pagi ke airport bersama sang jiran; Peck Young. Sama-samalah berdoa agar kedua makhluk Allah ini berjaya bangun pagi dan solat Subuh. Mandi sama sekali tidak perlu.


4 comments:

keriangandunia said...

mane gamba basikal nye? haihhh

n.e.G said...

hehe tahniah mc La!

ila ni said...

padi:
no worries. masih in good condition.

ne-G:
hehehe trimas neji

ifa said...

aku suruh repair beskal kenangan tu agah....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...