manusia ni kan..!

adakah satu kemestian bila tamat je belajar,
maka berkahwin adalah goal terdekat yang harus dicapai dalam masa yang terdekat?

dan adakah satu kemestian juga bila tamat je belajar,
maka kena cepat-cepat kerja?
ahh tak bongsu lah camneh..!


btw, boleh dah kot nak stop dari bertanya saya benda-benda macam ni:-
"bila majlis ni?"
"kalau ada gambar, tunjuk-tunjuk je la"
"cepat ila cepat, dah tua tu"

SEBAB SAYA TIADA JAWAPAN YANG DAPAT MEMUASKAN HATI ANDA. ESOK-ESOK ULANG LAGI SOALAN TU,TU TU TUUUU

3 comments:

fzah.ruslan said...

ohh, sedikit gedds page baru anda. tp saye sukke! riang dan ceria. teruskan menulis.

n.e.G said...

Ilani,bile majlis nye??

Hahaha

Juz

JOKING

and

Dropping by to say HI

(^_^)v

ila ni said...

fzah:
aku pon raso SANGAT gedds sbnrnye hahha

neji:
NEJI-!!!!!!!!!! hahahha hi too.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...