jap

kalau bercinta, memang kena buat-buat kiut sweet-sweet eh?
kalau lahiriah dia memang tak kiut pulak, macam mana?

11 comments:

si bunget'z nikky said...

tak yah la

buat mcm bese je

jadi la diri sendiri

Hawa CMS said...

saye ingin mngucapkan
"oh tidak!"
sekian terima kaseh

hahahha!

yaNi said...

jangan risau, ila memang dah sedia kiut la.. :)

ila ni said...

tiba-tiba jadi terpikir akanhal ni bila tengok sekeliling, ramai yang bukan diri sendiri bila berhadapan dengan orang tersayang mereka ;p

yani bodek hebat! ;))

yanie said...

saye stuju dgn cik awe kite..

"oh!tidak"

aNeA_hAyATi said...

ila knO pOng kO yani..nges nges..

yaNi said...

hahaha. takde pong pun wahai anea. cakap jujurnya cik ila kito meme kiut. :)

Hawa CMS said...

hahahh!
hok jd over mnje ms gewe tu, semoga lah kemanjaan kekal sehingga ke anak cucu...
bnyak sket pahale layan suami baik2..
piss~

ila ni said...

aloh laa yani, neleh air mato terharu dengan ayat yani hahaha

yaa~! janganlah kita over manja semasa gewe agar pahala melayan suami tidak ditolak kuikuikui topik soami istri la pulokkk

Hawa CMS said...

wah!
kalo takmo kene demerit bnyak2, kene ah cepat2 kawin!

ah!
sebut pasal wedding, saye sedih!!
nak g wedding ne-g jugak!!

ah korang
boikot korang sbb xajak awa!!

fzah.ruslan said...

hehheh. masalah aku lak, aku tak buat2 kiut pon, dia kate aku buat2 kiut. pleh yang demikian, aku berpendapat, aku sememangnye kiut. weeekikikikik!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...