konon kerja tapi masih boleh tag kawan-kawan

Hah terasa la tu Afienna tu tuu tuuu hohohoh. Oih kijo,kijo!
Terimakasih kerana mengetag ilani kerana beliau sungguh tak tau nak buat apa-apa apabila munculnya hari puasa dalam hidup beliau. Kini beliau sedar, hidupnya hanyalah berkisar tentang makanan....


1. apa perasan sekarang

rasa panas.

2. saya nak makan
ko jangan sebut makan makan eh.. ada yg bukak puasa azan asar jap lagi nih.....

3. saya x suka
makanan!

4. impian saya
nak berada di hill home, di curam yang mengadap laut tapi bukanlah seperti dalam Lemony Snicket dan tanpa kerja tetap. Tak perlu kerja sebab simpanan dah masyukk

5. haiwan yg saya tidak suka
ulat. tidak syak lagi.

6. saya harapkan
saya masih berada di rumah mak ayah

7. jika boleh diputarkan masa
saya berjanji untuk makan sikit

8. saya pada 10 thn akan datang
duk kat birai curam tu la, kat belakang rumah. duk buat yoga yang halal.

9. hp saya adalah
motorola haape tah. cepat sangat kong bateri

10. saya pernah bercinta sebanyak
kosong kali.

11. saya suka pada
makanan! benci pon makanan, suka pun makanan. Tukar. Saya suka tempat yang tenang yang cukup udara bersih, ada bunyi-bunyian alam semulajadi. Wahh!! Hamek.

12. kawan2 saya
kalau tak silapnya, semuanya manusia.

13. pernah dikhianati
tak kot.

14. apa yang hendak dilakukan terhadap org yg mengkhianati anda
mengutip cukai kurang ajar untuk setiap kali pengkhianatan

15. senaraikan 8 orang untuk di tag
farah amani
alya
aida
adam
aqil
kak ati
ijat
ijah
adik. terlebih siapp!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...