republish

memandangkan semua orang pun duk sibuk mengajak, nih saya nak ajak jugak lah. datang tak datang lain kira. yang takde dalam gambar pun sangat-sangat dialu-alukan. isk.. malu la pulak. lewat setahun pun nak kecoh! hihi datang jangan tak datang!

tarikh : 9 Ogos 2009
hari : ahad
masa : 8 pagi saya masuk dewan.
perkara wajib bawak : hadiah! minimum 2 bijik setiap orang. kiri & kanan



Impian Hidup yang ketiga:
"Nak grad sama tahun dengan senior aAn. dan ditemani rakan-rakan selain ahli keluarga" Alhamdulillah grad jugak akhirnya.



dan k'aAn, camane ni? kita lain sesi ni? bila nak set masa nak baling heels ke udara?

8 comments:

Hawa CMS said...

wah!!!
baru prasan gambar cik awa pom ade gak lam tu!
gmbar comot baru pas exam
oh ku merindui beg belang2 sexy tuh!

ila ni said...

yaaa sgt terharu atas kesudian dikau berlari2 anak ke tarumanagara~! tq

aNeA_hAyATi said...

ila..abe anea pOn kOnvo aritu jugOk..
mungkin kite akan ketemu..hehee..

aAn said...

aaaaaaaaaaaaaahhh....!!sesi lain....benci la~

ila ni said...

anea:
yeh yeh nk ngorat abe anea! kohkohkoh.
ok2, jum jupo.

aAn:
woo woo k'aAn... sangat 'benci'....

keriangandunia said...

pastikan aan x nangis seperti yang berlaku ketika herry bulu kawin ye~ hihihihi

INOTLOVEHUNTER said...

baling heels masa ambik jubah ar..
bukankah sesi pengambilan jubah nagi sesi 3 n 4 same..

ila ni said...

dewasa riang:
aku pasti beliau menangis meraung2 sbb dah x jumpa aku pasni ;p

inot:
oo ye ke? x prasan ah tarikh2 ni semua. esok br nk start hafal.
hoh baling time amek jubah, ade yg dpt jubah singkat karang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...