hari ni nak gi buat spek.

doakan objektif tercapai.
BUAT SPEK SAHAJA.

eh dan beli kad raya untuk jiran 2 orang itu.
(beli kad raya ooo)
stem pun kena beli jugak la kan.
eh, eh sunlight! dah nak habis.
owh EPO pun nak kena beli jugak.
brooch? ok brooch pun kena beli. dah banyak hilang.
dove. pun dah nak habis.
PERFUME!!! hari tu dah terpecah.. . . .


tipu ah.
mana boleh keluar rumah dengan satu objektif je? membazir masa namanya!

2 comments:

n.A.d.!.a.H said...

xde maknanya kuar umah beli 1 brg je..kdg2 bile nmpak sumthing yg indah di mata...msti beli gak walaupon dh set dalam mind beli brg2 yg perlu2 jer, okey!! lalalala~~

ila ni said...

betul2. dasar wanita.. kekeke bijak membuat keputusan di akhir waktu ceceee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...