jawapan kepada 'Kenapa Bangunan di Malaysia Tak Menarik Bentuknya'

yeh yeh yahuu!
design telah lulus dengan jayanya.
tapi baru peringkat bos.
nampaknya percubaan meniru berjalan lancar.
tak pernah-pernah buat design sesenang ini.
sekadar susun kotak-kotak ikut size, letak lanskap, dan siap!
dah tak payah baiki apa dah.
haih~ patutlah design bangunan kat Malaysia agak membosankan.
baru lah tau apa faktornya....... -_-!

2 comments:

INOTLOVEHUNTER said...

xkena hentam ke ila?
terernye anda klu begitu...

ila ni said...

alhamdulillah tak kena hentam ;p

tu yg heran, ila main buat je, bajet2 nk ade sesi crit la konon, tup2 trus amek yg tu sbijik2. ila tunjuk yg dh ubah br pun dia x nak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...