bila marah meluap-luap, memanaskan bahagian dalam badan lantas air mata keluar dengan automatik.

banyak benda yang buatkan sakit hati . tapi tak boleh diluahkan. sebab kalau luahkan karang kurang ajar pulak jadinya. tak pun benda-benda macam ni boleh ruin situasi ceria yang sedang diudara. akhirnya bawak diri keluar dari tempat tersebut, masuk tandas paling senang, dan tahan sakit hati tu sorang-sorang sehingga mengalir air mata sakit hati, lap, dan keluar. join semula kemeriahan.

ye, baanyak kali kejadian ni berlaku.
siapa cakap saya jenis yang tak pandai jaga hati, memang nak kena.

4 comments:

keriangandunia said...

alahai buat keje lebih sikit je pun dah nak berkire.. (pura2 tau cite. hahahaha)

mrs. sepet said...

awwww~ kenapekah...?

ila ni said...

ceh padi, ini soal lain ni. soal dunia ibubapa etc. haa yg bab kerja-kerja kalau nak ungkit laagi la byk nk terasa ;p

fzah, sedih owk, ber-emo di hari raya.hahahhahahaa

ifa said...

hek elleeeyyyyyyyyyy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...