quoted

"aku tak suka orang Asia pakai lense warna-warna tu. nak nak kaler kelabu. aku tak suka sebab aku selalu terperanjat dan ngeri nak tengok balik orang tu. memang tak tipu. orang yang pakai lense kelabu yang tak sesuai dengan warna kulit; boleh menyebabkan aku tertukar dengan hantu. maaf."

3 comments:

azlina said...

betul2..
masa tu ade la berborak dgn sorang kenalan yg berjumpa utk pertama kali..
first time tengok mata dia terus rasa tersentap jantung..
mata warna biru..
siap nampak pattern anak mata tu..
pastu borak2 terus tak pandang mata dia..
mcm jelmaan ape entah..
takut saye..

Mrs. Sepet said...

Ehkek. Aku penah pakai lense kaler pepel. Latino gituu. Seswai dgn kaler kulit. Wktu jln2 sorg2, berselisih dgn one french kapel, terdgr diorg ckp "tengok tu, cantik mata dia kan..?" awwwww~ :p

ila ni said...

fizah koya~! ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...