raya paling hambar la kot.

tau tak tengah takde mood nak raya? tunggu punya tunggu, tetap mood raya tak datang datang. untuk pertama kali, saya tiada baju raya. baju yang sepatutnya beraya bersama saya, telah selamat dipakai ke tempat kerja.

dan kali ni adalah kali ke jutaan kali saya tiada kasut raya. tak rasa kasut raya penting sebab pergi raya rumah jiran, sah-sah selipar dapur je. pergi rumah sedara mara, alah pakai kejap je, masuk rumah kena tanggalkan jugak. maka baiklah jimat duit tak payah beli kasut raya.

satu je yang saya semangat. duit raya. tapi BUKAN semangat nak bagi duit raya, semangat nak TERIMA duit raya. harap-harap ada yang belum tau saya dah habis belajar!

tapi satu je faktor utama saya takde mood nak beli barang raya hatta barang keperluan;- SAMBUNG BELAJAR. kena jimat banyak ni untuk sambung belajar. tadi baru beli tabung heheh. lepas setahun, dapat seribu lebih pun jaaadila.

oh, selamat hari raya.

3 comments:

Fefey said...

balik bila? masih sempat kalu fifi nak teman Ila gi beli baju raya, sepasang pun sudah okay :)

Hawa CMS said...

jgn la hambar!
kene somangaaaattt!!!
nnt bile awa da kat besut kite plan2 la ek?
teringin nak g braye umah ila
elida pom ade jemput kite raya umah die
jomjom~

ila ni said...

balik jumaat malam, b4 sahur sabtu tu.
xpolah, x sempat kot


jom raya umah ila jom!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...