angan-angan tak sama dengan perasan

aci dok hantar resume kat sini?
koya.

8 comments:

aAn said...

asal lak x aci..aci jek...hantar jek...depa terime x terime blakang cite...aku anta resume kat FOA...lagi la "angan-angan tak sama dengan perasan"

n.A.d.!.a.H said...

sila la mintak...

mcm bez je tmpt nie...

ila ni said...

kak aAn:
wahh ye ke? FOA! alaah k'aAn mmg tak nampak pelik kalau hantar resume mana2 pon, org gempak. . . ;)

kak na:
kan kan? sangat bes. tapi koya nyo lah kalu ata resume. resume ore gaji dio lagi kkelas kot huhuhuh

wakarchie said...

klu dpt keje, of corse x buat OT. .sape yg buat OT, akan sej=kerje mmg selut abis le. .

hahahaa
susah2 ko buat le satu ila. .sonang

ila ni said...

sej= tu apa dia? oh aku terlampi~

heheh jom wak, partnering jom!

wakarchie said...

hahahah. .da x ingt sej= utk pe. .bengong betul. .


ila ko jgn x tau, ak berrangan2 nk bukak company nie. .da byk job masuk nie. .heheheh

ila ni said...

adakah kao nk taip 'sejarah'? ok2, aku paham akhirnya hahaha

eh biar benar? aku pun mmg bercita2 nk kutip lu smua qualificatins pastu nk cr lubang partnering dgn siapa2. jom wak jom!!

wakarchie said...

hahhaa. .ye ke sejarah. .haaaa da ingt da. .betul2

mmg ila. .skrg nie ak xnk le ilang ilmu2 ak dlm architecture nie. .skurang2 nye ade r job yg nk dibuat. .msalahnye skrg org gomen x leh ade company laen. .

ok2, ko blaja dulu. .kmpol byk2. .klu da ready nanti kte jadi partner. .leh invite asan skali together2. .

hahahhaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...