saya terima sebuah mesej yang haru. . .

"Ilani adakah kamu sudah lupa kepada saya yang bernama Nurhazwani Mohd Nawi, bernombor kad pengenalan 850108-14-5588, pernah menginap di Kolej Keseblas di bilik bernombor D746 berhampiran bilik kamu? Sesungguhnya saya rindu mau berborak n mengumpat dengan kamu...mau keluar pergi mamak ditengah malam buta dengan kamu dan pesan makanan berkalori tinggi dan kemudianya menyesali memakan makanan itu...rindu melepak di bilik kamu di kala mana saya bangun tido petang dan rasa kesunyian seperti saya sahaja yang tinggal di bumi ini......rindu mau tunjukkan baju baru saya setiap kali balik shopping walaupun saya tau kadang2 pesyen baju yang saya suka itu tidak kamu yakini boleh diterima oleh dunia luar......rindu mau lepak di working space di studio kamu dan buat bising seperti kita berdua je yang ade mulut utk berjoyah dan membuatkan ted n ape name dak tu ( x igt la) jengkel dengan kita......dan yang paling saya rindu mau naik moto sekuter kamu di sejuk malam merayau-rayau di pekan kecil bernama Serdang....kalau saya rindu banyak bende bermakna saya da lama x kontak atau menyapa kamu....adakah itu bermakna saya sudah dilupakan atau saya yang melupakan??"

WANI-!!!!
ILA RINDU WANI!!! RINDU GILA YANG TAK TERKATA TAPI SERIOUSLY ILA TAKTAU KENAPA SEKARANG SANGAT JARANG MENGHANTAR SMS @ CALL , TAPI MEMANG RINDU! SIAP NANGIS MASA MULA-MULA BACA TADI TAU. HARU... ILA RINDU JUGAK WAKTU-WAKTU KITA BERSKUTER KE MAPLE, KE SEVEN-E DI WAKTU 3.30 PAGI DAN PALING HARU SEBAB WANI SELALU MENGHULURKAN BANTUAN BUAT MODEL, TAPI ILA TAK PERNAH BERKESEMPATAN TOLONG WANI SIAPKAN PROJEK SOB..SOB..

WE SERIOUSLY NEED TO FIND TIME TO MEET, SERIOUSLY!

wani sangat baik untuk pengetahuan dunia sekalian.
seumur hidup saya 4 tahun di UPM belum pernah saya tengok wani yang versi tak ceria. 24 jam 7 hari seminggu dia ceria. asal datang bilik, mesti buat gaya model cekak pinggang dengan muka sombong ala-ala Posh Beckham itu. tu baru depan pintu. dah masuk dalam, Ya Allah Ya Rabbi toksah cakap, memang akan ada hal-hal menarik lain yang terjadi! itulah wani.

isk.. kabur, kabur... bergenang air mata pon ni ha. dah ah, penat kalau nak cerita dalam keadaan ni. wani, ila rindu wani, like seriously.

cilok gambar wani dari facebook. lawa!

3 comments:

lady elle said...

ila~ lek2.. jgn nagis weh, kam aku nangis jugok kam~~ waaaaaa!!!!~~ seb baik aku da bejumpe wani beberape ketika yg lalu~~

ila ni said...

x aci.. nk jgk jupo wani. bkan stakat rindu ko wani, rindu gok set2 mg yg sangat baik mengajak aku & inot makan bersama2. tau2 je kami berdua kesunyian tanpa kawan2 seperjuangan wuuu~

lady elle said...

ehh~~ kami pon rakan seperjuangan mu ape.. kite kan berminggu orientasi same2~~ ngehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...