2.09am

dah pancit ah malam ni, kena tidur dah ni. smalam tidur pukul 3.30, bangun pukul 7 suku, teguk Pokka Vanilla, seharian tak tidur walau sesaat pun kat office, patut tepuk bahu sendiri ni.

ok, malam ni kena rehat banyak-banyak sebab esok hari last kerja untuk minggu ni. dan malam esok kena rehat banyak-banyak jugak sebab lusa balik kampung! wooot~ seronak! doakan perjalanan lancar dan selamat. nak balik beraya haji ni, tak sabar!

maaf zahir batin.

2 comments:

aAn said...

haha....dulu ckp aku pelik sbb slalu lambat tdo even suda bekerje sbb most of ur kawan2 tdo awal...kamu skrg juge begitu...apekah perasaan mempunyai kehidupan begitu?

ila ni said...

rasa songsang!
hahahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...