aktiviti hujung minggus

ini aktiviti-aktiviti yang dibuat pada bulan ini yang menyengkekkan beg duit tapi berbaloi untuk dirisikokan
.
.
.


ikan ini panjang umur membuktikan tuannya memang secara semula jadi sangat pandai membela haiwan.
ikan ini mungkin juga akan menghuni Studio 4.
atau mungkin berhijrah ke Subang.



bergambar sebelum rumah ini menjadi rumah kenangan
siap letak 2 keping.
inot tak nak buat pis?



kemudian, kami menuju ke Putrajaya.
Mengimbau Kenangan merupakan aktiviti wajib setiap kali ke Puchong.
ni depan taman office apa pun tak tau.
cari tempat yang takde orang untuk berseronok tanpa batasan.




bila pulang, terserempak masjid ini yang heboh dikatakan lawa itu.
tapi kamera tak lawa.
jadi lah macam ni.
(tak mengaku tak reti amek)



dan semalam, ke Melaka untuk perkahwinan Laden Olsen.
tup-tup terjumpa bestfriend zaman sekolah rendah, SRK Islah.
Nur Farehan. lawa owk?



pengantin yang selama ini;
"aku nak kahwin tapi takde sape nak kat aku weii"
nahh hamek dia yang kawen dulu dari sahabat lain ggrrrr &!%#$!@(*%^
majlis meriah gile yang sampai haku yang nengok je pun penat.
apatah lagi beliau yang bernama laden olsen.



sabo je lah anak-anak, ikut je la arahan potograper tu elok-elok.
haih~ kawen memang memenatkan!
(gaya seperti sudah pun berkawen 4 kali)



bermula esok, kena duk diam-diam kat rumah.


9 comments:

Helang Hijau said...

oit... xkn tu je gmbar lady olsen kawen??? mana lg?? upload g r??? sape lg yg g???

ila ni said...

wehhee~
aku letak sikit je sbb nk bg hak ekslusif kpd pengantin sdrik utk aplot mana2 yg dia suke.

yg peginya aku, dila, fida, hariz & ayez

keriangandunia said...

inot peace gak tuh sorok2 sambil "cekak pinggul". hahaha

ila ni said...

start sem nanti mesti "pinggang" kao sekarang ni akan kembali bertukar pinggul

inot said...

ha...
ngumpat!!!

yaNi said...

Ila kelihatan sungguh kiut dlm gmbr di atas. (gmbr yg 4 bersaudara berdiri tu.)

Yani tgk sekali, jadi nk tgk berkali-kali.

ila ni said...

inot:
padi start.

yani:
err.. kalu tengok dekat2 tu, mesti nightmare 14 minggu.

cik ngah said...

mc la, mu tak dok baju laen koh? sedih aku nengok!

ila ni said...

bongok2 la komeng dio ni! hahah baju xdok doh,semo x muat + turun kaler hahahahaha

*panda baco blog pulok doh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...