tips untuk suri rumah : clorox.

kelmarin, saya sangat tension.
baju yang dah 2 hari dibasuh-tapi-tak-jemur turun kaler.
habis bertompok baju yang baru 2 kali pakai.
saya sangat pasrah.
tapi masih boleh berusaha dengan kudrat yang ada.
saya tak nak beli Vanish.
sebab Vanish tak boleh pakai bab-bab gini.
jadi, saya beli ini, versi warna pink di mana baunya lebih enak.


selepas mengikut arahan dengan teliti, pun, saya masih pasrah.
lantas saya rendam lalu tertidur dan terbangun lewat dan terlupa nak basuh rendaman tersebut.
seharian saya tak senang duduk di ofis, risau jikalau clorox itu tak reti membezakan antara tompokan dibenci dengan tompokan bunga-bunga yang disayangi pada baju tersebut.

dan bila balik kerja, TADAA!!
tiada langsung kesan-kesan tompok yang dibenci.

terima kasih clorox.
now, go!
pergi selamatkan baju-baju anda yang mengalami nasib sama seperti baju bunga-bunga saya.
masih ada harapan.
kot.

5 comments:

mrs. sepet said...

ooo.. vanish tak berkesan eyh ? tensen gak la, kat sini tade clorox, hatta produk seangkatan dgn nye yg berkesan..

Miko Yamaguchi said...

kalau letak clorox putih yang biasa tu dekat underwear pastu rendam satu malam, esoknya underwear tu x bole pakai sebab getah loose.

*based on expericence.

nyiahahahahha

ila ni said...

fzah:
vanish x berkesan sangat, lagi pun vanish x leh letak straight ke kotoran, kena cairkan dulu.
*cheeewahh seperti handal bab-bab tugasan rumah ;P

miko:
miko vongokk!! HAHHAHAHAHAH mesti kao dh pakai seprauh hari dan jalan asyik nk betulkan underwear kan kan kannn hahhahaha

Anonymous said...

Ish ish Mc La...Isu yang tidak sesuai dibincangkan..

Ilani Chemaaa...!!

HAHAHA

Jadi matanglah!~

(ne-g)

ila ni said...

erk, isu underwear ke ne-G? hahah ok2. esok 2010 saya tidak akan menyentuh isu ini lagi ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...