blog?

Kenapa ada blog?
(mencuba menjawab persoalan dari blog..ermm.. blog tirah kot.)

Sebab... er..Sebab nak mencuba.
Mula-mula pakai VOX, pastu tak best sebab susah tang upload gambar, kualiti pun kureng, jadi beralih ke blogspot. Kena pulak time tu dah sorang-sorang di dunia UPM, internet pulak melimpah-ruah di studio, takat nak guna untuk friendster tu, kire tak efektif sangat la penggunaan internet tu, ye dok? Sebab kalau bab research-research ni, dulu lagi suka refer buku-buku library. Tu yang ada kes memalukan dengan abang kaunter tu, hiii tobat benci. LAIN KALI JANGAN TEGUR.

Lagi, adanya blog...sebab... sebab saya suka describe benda.
Contohnya kalau nak berjoyah dengan kawan-kawan pun, mestila tak reti nak ringkaskan. Nak ceritanya jatuh tersembam pada waktu petang, tapi siap cerita start dari bangun tidur. Haa gitu la lebih kurang. Best oih describe tokok tambah cerita ni. Sebab tu dulu penulisan Bahagian A agak tak reti nak skor ;p

Tapi, yang paling penting, objektif tulisan-tulisan siri 'ImpianHidup' itu adalah untuk partner di masa hadapan gue! Hahaahah kan jimat masa. Tak payah bagitau, pepandai la dia selongkar benda-benda yang boleh buatkan haku happy kohkohkoh.

Dan bukan untuk mengumpul follower. BUKAN. Tak pernah lagi gi buat iklan kat mana-mana chatbox yang tak dikenali.

Itu je kot. Sekian.

Selain blog, saya juga agak sukakan benda ini.
Sesiapa yang pergi Langkawi, tolong eh.

3 comments:

Helang Hijau said...

kat kl sentral pn ade jual yg ni.. tapi rm 16 satu bar

anOOan said...

aku akan ke langkawi....bwk student 1st yr

ila ni said...

kak aAn:
TOLONG BELI TOLONG TOLONG TOLONGGG LAHH! ILA BAYAR. 3, 3 @ 5 BUNGKUS PON ORAITT HEHEHHE

zaki:
aku ternampak jugak hr tu tp tak mungkin aku akan beli dgn harga berganda walau gila meroyan sekali pun ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...