impian hidup 6

Nak berada atas simbol triumph of architecture and engineering, Millau Viaduct (klik!) pada waktu matahari baru-baru nak naik. atau bebila sahaja pun, asal menjejakkan kaki @ roda kereta atas jambatan hebat ini.


ni namanya angan-angan mat jenin semata. sekadar nak perbanyakkan impian. sedih ehh takde impian!

2 comments:

Fzah Ruslan said...

hehhe. aku penah baca angan² yg ini laaaame dulu. dan aku hampir terpergi ke negeri di mana terletak jambatan inih. dgn niat jahatnye, aku dah plan : aku musti g jambatan ni, ambik gamba byk² pastu tag mu ! XD

tetibe tak jadi pergi, but pergi Aya Sofia utk kedua kalinya... heh. Niat jahat tak termakbul.

ila ni said...

hahahahhahahah tu la, lain kali niat bbaik sikit! hahahhah nati kito gi skali neh nati tuo seksok

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...