sabtu dan baru tengah hari.

separuh pagi terhabis begitu saja sebab ter-menonton cerita Mary Bryant. dari pukul 7.45 hingga 11 pagi, gilakk! nak bangun buat kerja lain memang tak boleh sebab ada daya tarikan yang sangat kuat dalam cerita tu hi hi hi ( gelak gedik mula kedengaran) tapi bila google, ahh tak hensemm ponn. Tapi Jack Devanport dalam tu sangat _ ah tengok sendiri!

btw, keadaan yang tengah dialami sekarang sangat tak seronok untuk dilalui. setiap bulan, setiap minggu mesti ada keadaan macam ni. ikut hati, rasa mau packing barang dan lari balik rumah, hidup dengan bercucuk tanam.

dan yess! isnin ni Hari Wilayah. Walau ofis dalam Selangor tapi dia nak perasan dalam wilayah jugak, so takpe. Kita enjoy, Isnin ni gi jumpa doktor gigi lah. ciao.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...