tengok saya jumpa siapa ni

Alicia Silverstone & Giselle Bundchen wooO!



A'ah, jumpa kat Google je. Nak bitaunya musim bosan sudah tiba. 5 hari mengadap PC tanpa kerja. Bos masuk, buat-buat cari file kat folder mana-mana tah, pastu tekan Enter ngan Esc banyak-banyak kali sikit, kasi nampak macam busy sangat sangat ah.


Selain bosan, kegilaan untuk mekap juga membuak-buak. Bukan mekap diri sendiri, tak reti-reti ehhh saya nak mekap. Tapi takpe, tak try, tak tau. Jadi saya setuju untuk jadi mekap artis diorang.


Bajet mekap gempak sangat yang nak pertontonkan kat sini hummmph!

Dan malam ni bosan jugak, jadi jalan-jalan di Facebook lantas terjumpa 2 benda ni:

Pecahan anak luar nikah mengikut negeri:

Selangor = 12,836 orang
Perak = 9,788 orang
Kuala Lumpur = 9,439 orang
Johor = 8,920 orang
Sabah = 8,435 orang
Negeri Sembilan = 4,108 orang
Pahang = 3,677 orang
Kedah = 3,496 orang
Pulau Pinang = 3,412 orang
Melaka = 2,707 orang
Kelantan = 1730 orang
*mengeluh*
Perlis = 691 orang
Sarawak = 617 orang
Terengganu = 574 orang
JUMLAH = 70,430 orang.


Haih, hape nak jadila dengan umat kita zaman sekarang kan. Ni la kalau orang nasihat tak nak dengar! Marah ni marah! Semoga kita semua dikekalkan dalam iman.

Dan jugak terjumpa sesuatu yang sweet.




2 comments:

nan said...

knape perak no 2 !!!!

Anonymous said...

ila..aku cop mum jd tukang mekap kawen aku nanti!

-Yana-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...