cayalah korang!

Heaven Can Wait
Smile
We Made You
Crawl

memang evergreen dalam otak hamba.
banyak benda terlepas bila internet takde, handphone buat hal.
kepada afienna, selamat hari lahir yang terlepas.
semoga diperluaskan rezeki, dilapangkan dada & grad dengan cemerlang.
sesiapa yang nak temankan saya ber-gym dikelilingi lelaki kacak lagi kaya, boleh set temujanji sementara handphone masih berbateri ni.
kalau malas nak workout, kita pakai teropong tengok diorang main tenis cukup.
ah! resolusi matang di 2010 berkecai.

2 comments:

Mopiko said...

sedih oke, org lain berduyun-duyun wish...tapi Ila :(

ila ni said...

wuu wuu ampun2.
meme standby dh nk wish & ajok ff ali baba tp tu lah - hp meme nok mitok cerai gayo nyo tu ^$#@%^&!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...