misi sudah selesai

sehari setengah misi mengemas sebuah stor berjaya!
now we have our own playing room hurei!
si ibu & ibu saudara pula kini sedang giat mengelap hidung kerana resdung yang melampau. debu wehh!!
i hepi yu!


duo terbaik dalam menguber
jejaka cool mana tengok kamera
now i can play play and play without kena marah! free, tak yah bayar 3 ringgit macam kat carrefour & tesco.

*
rasa berbaloi amat sebab si kecik berpampers tu speechless masa 'acara perasmian' dan pertama kalinya beliau datang memeluk dan cium ibu saudara cun nya ini tanpa paksaan hoh banggo eden dipeluk Aqil!

2 comments:

anOOan said...

cantek wei bilik ini. ape lagi. buat kan satu utk anak buah aku.

ila ni said...

cantik???hahah tu zoom dekat, kalau 'zoom all' baru terserlah KECANTIKAN sebenar hahhaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...