sebulan dua ni asyik terfikir sampai jerawat baru dah takde space nak tumbuh melata

rasa macam dah almost nekad.
aku nak abaikan plan nak sambung belajar tahun depan, plan nak cari kerja baru di firm yang lebih busy, plan nak menambah ilmu 3D semua tu, aku nak abaikan. sebab aku rasa sekarang ni hanya aku yang tiada komitmen terhadap anak, suami atau jawatan tinggi - jadi akulah calon anak yang paling layak untuk berada bersama-sama Ma & Ayah buat masa sekarang. Risiko tinggi kalau tinggalkan job. Tapi.. pengorbanan mak ayah lagi besar dari pengorbanan aku selama ni kot. aku pernah ke berkorban untuk Ma & Ayah? kalau lah tiba-tiba ada orang offer aku kerja kat area rumah, memang zapp aku hamekk! tak pun, aku jadi driver van sekolah cukup. GBS. Geng Bas Sekolah. Ya, antara cita-cita jugak tu. . .

3 comments:

t E d said...

oh.sedang merasai.

ila ni said...

mana satu yg sdang kao rasai tu?

hEaDer giRl said...

bagusnyer.. xper parents pn pntg..
mst ade hikmah nnt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...