sesi mengambil hati episod 1

amek hati orang yang tag ;)
trimas atas ingatan kalian - nah saksikanlah tag secara pukal!


TAG WASIAT ORANG KAYA KAMPUNG SEPENING LALAT (paling mongok tajuk dia nih!)

1.Thank & link the person that gave you the mr. Cow
abondo mr.cow ni sebenarnya tun?


2. Bagi balik wasiat ni kat 7 bloggers yg paling active or 7 paling tak active
budiey.com & gengblogger.com - 2 cukup ah. banyak lagi nak kena taip ni.


3. Bagi tau diorang ni yg diorang dapat wasiat dari orang kaya kg sepening lalat
"Hoi kao dapat wasiat ni!"


4. cerita 3 perkara apa yg anda selalu buat sambil tgk tv
mata jeling ke luar tingkap tengok orang dari tingkat-tingkat atas


5. Makanan pelik yang pernah anda makan
kuih lapis disaluti bulu ketiak pakcik Gummy Bear HEEEEEEEEEEEEEE JIJIK SAMPAI SEKARANG OIH!


6. cuba bagi tau berapa orang dah kawan anda kat FACEBOOK
cuba eh? ti..ga.....rr...ah tak boleh taip.


7. paberet soalan ni.....camner korang berjumpa spouse korang or pakwe or makwe.(bukan feveret soklan aku) ((samo la aku pong tun))
masa tu baru balik kelas, pegi beli barang-barang, tak cukup tangan lalu beliau yang tidak dikenali ini membantu angkat beg-beg Selamatkan Bumi CEHHH UNTUNG SANGAT MALAYSIA KALAU ADA LELAKI MUDA CENTU

1 comment:

Tun Teja said...

xtaula mr cow ni..lembu wat korban kot..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...