Ramadhan di Oakleaf

meriah. meriah dengan bunyi mercun. haaku hingat budak-budak sini je yang main, sekali dengan pakgad-pakgad pun duk meriah baling mercun sana-sini. kalau ikutkan tak bertelekung, tak on the way ke terawih, memang tanpa segan mintak jugak nak nyalakan walau sebijik. syok 'eh.. jenis yang malas nak turun main kat bawah pun ada, jenis yang hulur je tangan kat tingkap, tutup lampu rumah, nyalakan bunga api yang warna-warni tu. kiut gila sebab pelakunya ialah seorang pakcik kohkohko comey comey. balik raya ni nak pasang pelita. wajib.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...