kegilaan

- siri pendedahan berani mati-
tak tau kenapa petang tadi rasa sedikit anomali. mungkin sebab cuaca. cuaca lawa gila dekat-dekat maghrib tadi. atau mungkin excited setelah dikunjungi Dr. Hawa dan kroni. ah tak kesah la ye, janji i hepi petang tadi yehheyy!

*tensen tengok gambar over maka selesai di delete!*

ni paling tensen.
bersungguh lari.
ko ingat 2 saat cukup untuk seekor badak berlari ke jarak tu?!
akhirnya. lepas tukar ke 10 saat. berjaya.
tiada hala tuju pun gambar-gambar ni semua.


taktau kenapa sepetang ini dipenuhi peace.
kata tengah bajet muda. boleh laa..

kan dah cakap cuaca tengah cun (padahal cuaca yang terlihat dalam gambar choet je). ah abaikan dressing semua orang dalam gambar ni. semua takleh pakai. seluar pink + selipar tok ayah?! layannnn..

2 comments:

Hawa CMS said...

ni lepas awa da ke rumah leen ke?
klako tgok gambar 1st
leh bayangkan tangan ila bergerak ngan hipernye
kahkahkah!!

ila ni said...

a'ah, dekat2 maghrib doh time ni. tgk2 awan comey, cuaca nk hujan..apo laiii!! hahah mano ado gerok dgn hypernyo, tgh mendayung tu, nk bagi momentum ko badan utk ggerok ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...