pokok kedua

okaih, pokok dah beli lain dah. semalam jugak dapat tau pokok yang tertinggal kat rumah time raya tu dah kembali lebat berdaun. kehkehkeh tak cukup tanah rupanya hari tu. pokok kali ni ialah.... jeng jenggg_





"hi, saya keladi!"


dan yang pertama, bukannya habis manis sepah dibuang. tapi tertinggal di kampung time balik raya hari tu. jadi dah selamat dijaga ibu ayah. bosan wehh takde pokok dalam bilik!

4 comments:

INOTLOVEHUNTRESS said...

ape yang bestnya ada pokok kat sisi tingkap tu?
sampai boleh bosan takde pokok...
cuba explain sikit...

ila ni said...

uiii inot jangan tak tau. pokok tu hanyalah alasan nak mengintai orang blok depan!

INOTLOVEHUNTRESS said...

haha..
oh, itu rupanya alasan dia..
cet..
kesian pokok itu dipergunakan...
nanti saya bgtau pokok tu...

ila ni said...

jangan. nanti dia pakat menguning dan menggugurkan daun, takde la alasan saya nak spray mereka di tepi tingkap..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...