part time

yeh impian masa kecik yang konon lepas SPM pakat nak cari part-time job dengan member, akhirnya hari ni baru tercapai. update terkini ialah; aku sedang merasai kehidupan bekerja setelah setahun lebih melekat di sebuah ofis arkitek yang takde keje. dan yeh, jangan gelak, aku tengah enjoy jadi cashier di carrefour wangsa maju. staf semua baik-baik, frenli. mamat sabahan itu walau bahasanya kasar, tetap baik. pendek kata, hepi ah sekarang.  datang sini, datang lah ke lane yang ada muka aku yeh. ciao.sakit abis segala urat sendi.. ahh kerja. syok.


btw, freelance membuat drawing msih open. sesiapa perlukan khidmat boleh hubungi telefon mobil saya.

7 comments:

MATAHARI said...

wow.lambatnya. kau da 24 thn.

ila ni said...

isk, mana ada aku 24, ku baru 21 la, takde la lama sangat ;)

tengok, lajuss je dapat komen kao. kao memang dilahirkan dengan internet dalam kepala ke ape weh

MATAHARI said...

aku. kan.ultraman.

Tun Teja said...

wahh...senyap2 g ngorat tokey k4 ni...nanti nk pegi la...hehehhe

ila ni said...

mai ah, sapa turn tun, ila buat2 lekat kad kredit tun, biar lambat sikit

hamiDahRecKs said...

laa...apsal tak bgtau awal2..akak suka mkn sizzling mee kat situ...sedappp.keja kat siru lg x?nnt akak turun KL kita jumpaaaaaa

ila ni said...

ye kee alaaa ila next week last, resign sbb jadual bengong takleh nk buat keje2 freelance

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...