hati terjatuh #2

hamboi hamboi hamboii asal cakap hati terjatuh je pikir benda tuuuu je lah. hesh. takde sape-sape nye tun, APA ya. bukan SIAPA harharhar. tapi, nah, hasil berjalan sana-sini, saya terjumpa komik ini.  maaf dah lupa dari mana, saya memang suka save benda-benda comel harap maklum.




kalau ini, bukan takat Lisya lah yang jatuh cinta, auntie pun jatuh cinta jugak kat Pak Cik Bab Lisya! dan dan menggelarkan diri auntie. tapi makcik taknak eh.


Nak cari bang bab lah pasni..

5 comments:

Tun Teja said...

hamoih..hamoihhh..hahhaha...kn mrh ngan lisya nanti..

Anonymous said...

hahhahah..tobat dey besa kakre lisya tu malu gile kl dio bace nih~~-mcleen-

ila ni said...

hahah comel deih lisya ni. pengaruh crita i love you, om ni gini nih haha

en_me said...

ammvoiii cinta terlarang tewww.. abg gedebab volleeee?

ila ni said...

bahahaHHAHhaHAhahah gedebab! point bernas di situ hahha benci la komen en_me, kompem tegelak sakan hahahahhahhaAHahaahhahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...