jangan sensitif sangat

bongok pada kita, tak semestinya bongok pada mata orang lain.
gedik pada kita, tak semestinya gedik pada mata orang lain.
bodoh pada kita, tak semestinya bodoh pada mata orang lain.
kurang ajar pada kita, tak semestinya kurang ajar pada mata orang lain.
selagi tak melampau, terima aje lah perbezaan kita semua.
tak perlu canang sana sini.
cool je.




alert:
busuk ketiak pada kita, yes, orang lain pun sama terbau jugak.


7 comments:

MATAHARI said...

iya betul!

Anif® said...

Setuju :)

en_me said...

gedik katernyerr.. ehehe

SANDRA AZWAN said...

SANGAT SETUJU!!;-)

Anishaway said...

berpantukah ?
i like !
hehe

ila ni said...

ahhaa nampak mcm pantun ke? ;))

faiz said...

tak perlu ape org cakap...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...