u tell me

apa nak buat bila seorang penganggur kebosanan di waktu malam yang sah-sah tak boleh keluar sesuka hati seperti hidup di rumah sewa zaman dedolu? nak update blog banyak-banyak pun tak boleh dah sekarang, nanti kena ejek. maklomlah, dunia blog kan dah makin ramai orang bijaksana kehkehkeh


siapa YM, sila add buddygu5.


6 comments:

anOOan said...

sapa yang nak ejek?

Dawa said...

apa kata layan ahmad albab kat tv2. hehe

hamiDahRecKs said...

meh chat ngn akak,,,,heheh

ila ni said...

an00an:
;) saje . takut dikecam byk2 kali update blog

dawa:
Tv diconquer mak =.=!

kak recks:
jom2! id?

theblabber. said...

update je. bila aku bosan, sampai 3 sekali aku update.

tulis utk diri sendiri, bukan orang lain :)

ila ni said...

yehh dah ikut dah nasihat theblabber ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...